Home » De toate » Prostia naște agresivitate?

Prostia naște agresivitate?

Start here

Am un tricou pe care scrie: “Stupid people make my brain sad”. L-am luat dintr-un magazin ieftin și îl port mai mult prin casă. Chiar dacă l-aș purta pe stradă nu cred că ar sesiza nimeni ce scrie pe el iar dacă ar face-o nu s-ar simți careva lezat. Faza e că toți avem și momente din astea, de mare “întunecare”, în care gândim sărind câte o sinapsă sau două. Suntem obosiți ori cu mintea în altă parte, ori pur și simplu n-avem habar despre ce este vorba. Și parcă se face așa, negru, nu neapărat în fața ochilor cât mai degrabă în spatele lor. Gol. Hău. Și se aude a pustiu tare de tot. În cazul unora starea asta trece repede. În cazul altora…e o stare obișnuită. Nasol e când ceilalți tre’ să se descurce cu astfel de persoane. Ai ce ai răbdare, dar la un moment dat te stârnește și prostia asta. Nu a ta, a celuilalt. Uiți că ai și tu parte de a ta, care mai iese când și când la iveală, că deh, asta e, oameni suntem. Și atunci îți sare muștarul. Nu când te domină prostia ta, firește, ci a celuilalt, pentru care oricum nu ai mare răbdare și înțelegere. Dar de ce ai avea?!

Eram la mall. Mâncam liniștită și mă uitam la mare când vine o tanti gata gata să îmi ia scaunul de sub geantă. Cum mi-era teribil de foame, și când mi-e foame nu prea mi se mai leagă bine sinapsele, o văd că pune mâna pe geanta mea și îmi sugerează să o pun pe jos, că are ea nevoie de scaun. Deși priveam mai degrabă în farfurie, vedeam totuși cu coada ochiului că erau destule scaune libere la mesele de lângă noi, dar tanti îl voia pe ăla pe care îmi pusesem eu geanta, că era mai la îndemână. Partea proastă era că scaunele nu aveau o spetează potrivită de care să îți agăți ceva și nici suficient de generoase nu erau încât să ai loc și tu și…geanta. Adică eu și geanta mea. Drept pentru care am trimis-o urgent la plimbare pe tanti, continuând să mănânc liniștită. Liniștită e un fel de-a spune, pentru că mă enervase nesimțirea ei. În primul rând pentru că își luase libertatea să pună mâna pe geanta mea și în al doilea rând pentru că se aștepta de la mine să o pun pe jos, așa cum îmi indicase. Ea sigur n-ar fi făcut asta, dar pentru că îi era ei lene, se aștepta ca eu să o fac. Cum să nu te enervezi?

Leave a Reply

