Home » WTF » Ești gay?

Ești gay?

Start here

Contează? De ce?

Nu am prieteni gay. Homosexuali adică. La un moment dat îmi doream să am un astfel de prieten. Aveam eu ideea că sunt oameni foarte sinceri și…”adevărați”. N-a fost să fie. Ori poate nu mi-am dorit suficient de tare treaba asta, așa că nu s-a întâmplat. Nu știu dacă am pierdut ceva sau nu. Știu doar că nu mă privește ce fac celelalte persoane în dormitor. Toate celelalte persoane. E pur și simplu treaba lor! Și apoi, e ceva intim. De ce să ne băgăm în dormitoarele altora?

Ce nu înțeleg eu e de ce sunt atât de mulți oameni împotriva lor, de parcă ar fi niște paria, niște extratereștrii care trebuie stârpiți. Oare oamenii aștia chiar nu înțeleg că homosexualitatea nu poate fi o alegere? Nu alegi să te naști hermafrodit, homosexual, bărbat sau femeie? Chestia asta pur și simplu ți se întâmplă. De ce mama mă-sii nu sunt lăsați în pace oamenii ăștia? Trăiesc și ei dramele lor, dezamăgirile lor, au suferințele lor ca toți ceilalți oameni…”normali”. Ce-o mai fi normal în ziua de astăzi??

Cred că dacă nu am mai face atâta caz de ei, nu i-am mai arăta cu degetul, nu i-am mai ridiculiza, marginaliza, ostraciza, chinui în vreun fel sau altul ar trăi și ei liniștiți, în tagma lor. Și-ar vedea de viața lor, așa cum se pricep ei mai bine.

Sunt oameni ca noi toți ceilalți, pentru numele lui Dumnezeu!

Leave a Reply

