Home » WTF » Gânduri criminale

Gânduri criminale

Start here

Nu că aș omorî cu adevărat pe cineva. Probabil că aș fi în stare; cu toții suntem în stare să ucidem, avem asta în gene, în instinctul nostru animalic.

E vorba de câinele vecinilor. Când au luat-o era o pufoșenie micuță și drăgălașă. Inițial mi-a plăcut ideea să avem un câine în bloc, dar mi s-a strâns inima pentru că ăștia mici sunt cam isterici și latră ascuțit și în serie, până obosesc. Iar câțeaua vecinilor nu obosește niciodată cred, pentru că latră cu aceeași vervă, de mai bine 5 ani, în fiecare dimineață mai ales și ori de câte ori pleacă cineva de-acasă. Din casa stăpânilor ei, se înțelege. Stăpână-su m-a asigurat de atunci, din prima zi când am văzut-o că nu o să facă niciun fel de gălăgie. Probabil că așa și-ar fi dorit și el, numai că nu au fost în stare să o învețe să nu latre în casă. În neștire, minute în șir, uneori chiar și jumătate de oră încontinuu. Înțeleg să latre de bucurie, de câteva ori, când se întoarce cineva acasă, când e să iasă la plimbare, când se joacă, dar așa, minute în șir de-aiurea. Mă întreb, pe ei nu i-o deranja? Probabil că nu, din moment ce o lasă.

Când mă trezește din somn îmi vin astfel de gânduri. Îmi vine să mă duc peste ei așa, în pijama, să le sun la ușă și să urlu eu mai tare decât câinele lor: AJUNGE! OPREȘTE-TE! STOP! I-aș lua chiar și la bătaie, pentru că e vina lor, nu a bietului câine. El asta știe să facă, să latre. Dacă e lăsat. Am avut și eu câine, dar nu lătra așa, de-aiurea, încontinuu. De fapt, nici nu prea lătra în casă și nu pentru că nu îi permiteam eu, ci pentru că nu îi venea ei. E drept, era câine de talie mare și ăștia sunt ceva mai înțelepți. Impun prin statură și mușchi, nu prin voce. Istericii ăștia mici se sperie de orice și mai ales de faptul că sunt niște piticanii. Și atunci latră de bezmetici.

Alteori îmi vine să sun la ușă, să intru peste ei și să îi dau un șut câinelui. De nervi. Da, și ce-aș rezolva cu asta? Mi-aș pune vecinii în cap și cine știe, ne-am lua noi la bătaie. Plus că, așa cum spuneam, câinele nu are absolut nicio vină.

În câteva rânduri, de nervi și exasperare m-am gândit și la otravă. Orice, numai să se facă liniște. Noroc că iubesc animalele și în special câinii. Altfel…era de mult liniște pe scara noastră.

Mă întreb dacă fluierele acelea funcționează și prin beton. Dar oare nu ne afectează și nouă, oamenilor, auzul?

M-am plâns în câteva rânduri, le-am făcut observație, o dată chiar am urlat la ei, din disperare și nimic. Sunt idioți din ăștia care-și iau câine dar nu știu să-l educe. Și atunci suferă toți vecinii. Poate că totuși nu e o treabă bună ca oamenii să aibă câine la bloc. Mai ales dacă sunt idioți. Iar vecinii mei sunt. Toți 5: părinții și cei 3 copii – mari. Din toți 5 nu se găsește niciunul care să o oprească pe bezmetica de cățea să nu mai latre în neștire. Și are un lătrat din ăla ascuțit de își sparge creierii. Mai ales când dormi. Dor și eu ca omul, liniștit în patul meu și, indiferent de oră, mă trezesc în fiecare zi, de aproape 5 ani de zile, cu lătratul în urechi. Măcar de ar începe să latre când am nevoie să mă trezesc, să o folosesc pe post de ceas deșteptător. Dar nu, ea latră ori de câte ori pleacă cineva de acasă. Și nu latră doar așa, până iese persoana pe ușă, mai continuă și după aceea, când aude motorul mașinii parcat sub balcon. Și au două balcoane și 4 mașini. Și lătratul nu se mai termină. Și eu nu știu ce vină am și cum aș putea să opresc nenorocita de cățea să nu mai latre în casă. De fapt, eu știu, dar nu e câinele meu. E atât de simplu. Îi spui: STOP! și gata! Am făcut-o o dată, în holul blocului, când coboram pe scări și fata vecinilor deschisese ușa să își întâmpine părinții, câinele firește ieșise și el și își începuse show-ul. Am urlat pur și simplu STOP! Și, minune mare, a tăcut pe loc. De ce nu or proceda la fel și ei, este peste puterea mea de înțelegere. N-am cum și nici nu vreau să mă mut din cauza asta, dar ceva trebuie să fac. Numai că nu știu ce.

Leave a Reply

