Home » Uncategorized » Te invit la o cafea

Te invit la o cafea

Start here

Toată lumea mă invită la cafea. Numai că eu nu beau. Da, știu, sună ciudat, dar asta e. Nu că nu mi-ar plăcea, dar nu îmi face bine. Mai iau așa, când și când câte o gură de la cineva, dar atât. Faza proastă e că aș merge cu ei la o cafea, într-o cafenea, dar să servească și ceai. Din păcate, foarte rar găsești o cafenea în care să se servească și ceai și de calitate. Ceaiurile acelea la pliculț, cu gust mai degrabă de hârtie nu mă încântă deloc, mai ales când costă de prea multe ori decât face. În definitiv, ce e un ceai? O apă opărită și cu ceva frunze acolo… Nu-l servesc nici măcar cu zahăr, miere sau lămâie.

Ori de câte ori mă invită cineva la o cafea îmi aduc aminte o scenă din filmul The Fisher King:

Și nu mă pot abține să nu zâmbesc. Mai ales pentru că nu beau cafea….

Leave a Reply

