Home » De toate » Paza bună…

Paza bună…

Start here

te ferește de omul rău.

Am un prieten care spune că el nu are încredere în nimeni. Ei, parcă nici chiar așa. Un piculeț acolo, tot merge să ai încredere în oameni. Sau nu?! El o ține sus și tare că nu poate avea încredere în nimeni. Oferă fiecăruia câte un dram acolo, dar se păstrează rezervat și chiar circumspect. Cine știe, poate că e mai înțelept așa, mai ales în zilele noastre.

La început l-am bănuit de nițică paranoia, voiam să îl acuz, să îl conving să se schimbe. Dar așa se întâmplă în cazuri din astea. Taman în săptămâna cu pricina mi s-a întâmplat ”pocinogul”. Am primit cum s-ar spune, o palmă peste față, de la viață. Chestia asta îmi aduce aminte de expresia lui Marius Ancuța, la campionatele de snooker – lovitură peste față. Așa și eu, am primit-o direct în…bombeu.

Sincer, am cam înghețat când am realizat că am avut încredere, poate chiar nițel cam multă, într-o persoană care e destul de…volatilă, după cum se schimbă…atmosfera. Mi s-a înfățișat fără să realizeze într-o ipostază duală. Mai direct, mi-a arătat mie fața pe care o arăta celorlalți de obicei și invers. Da, în lac se vede invers. Însă la mine s-a văzut tare în ceață în momentul respectiv, mai ales că înghețase brusc…atmosfera.

Chestia asta m-a pus serios pe gânduri. Poate că prietenul ăsta al meu are totuși dreptate. Încredere încredere, dar să știm și noi. Și uite că, până să știm și…io, află ceilalți ce poate eu nu țineam neapărat să afle, pentru că dacă era așa, le-o spuneam eu direct.

Prin urmare și-așa deci, să fim nițel mai reci. Asta ca să nu ne mai înghețe coloana în timpul unor astfel de shift-uri inopinate și complet neașteptate. Sau cum zice englezul, better safe than sorry. Ăsta alt înțelept!

Leave a Reply

