Home » De toate » Rătăcirile unui băiat nesăbuit

Rătăcirile unui băiat nesăbuit

Start here

E simpatic! Chiar așa, micuț, cu picioarele scurte și nitel cam crăcănate, cu părul scămoșat și zburlit, deschis la culoare, mustăcios și cu ochii blegoși.

L-am văzut de câteva ori până acum. Tot dă ture blocului de câteva zile bune. Parcă ar căuta pe cineva, parcă s-ar fi rătăcit, nu-mi dau seama bine. Are o figură plângăcioasă, rugătoare, aproape miloagă, numai că nu spune exact ce vrea, pe cine caută și de ce.

Nu îmi dau seama bine ce vârstă are. Poate 6-7 ani, poate chiar mai puțin. Al cui o fi și de ce nu îl caută nimeni? O avea casa lui? Deși e cam slăbuț, nu pare nemâncat. Azi m-am hotărât să cobor să văd ce e cu el. M-am gândit să îi fac o poză și apoi un afiș pe care să-l postez prin preajmă, doar doar om descoperi al cui e. Am încercat să îi dau niște lapte, dar n-a vrut. Am încercat să stau de vorbă cu el, să mi-l apropii nițel. A venit, s-a uitat la lapte, dar nu s-a atins de el. S-a uitat la mine, cu o privire rugătoare și îndurerată, dar tot nu am înțeles ce vrea. Am încercat să-l întreb, dar n-am scos nimic de la el. Aproape că dădea în plâns. Mi s-a făcut și mai milă de el.

Stăteam acolo amândoi și ne uitam unul la altul. El, cu o față care parcă-mi spunea: ”Nu înțelegi durerea mea? Chiar nu poți face nimic să m-ajuți?”. Am oftat și am mai rămas acolo, lângă el, pentru o vreme.

După minute bune a apărut o vecină. Am întrebat-o dacă știe ce e cu el și mi-a răspuns că vine după Gizel, cățelușa vecinilor, care e în călduri.

În sfârșit m-am liniștit! Am aflat că nu s-a rătăcit, nu e pierdut, ci doar îndrăgostit. Bietul suflețel!

Leave a Reply

