Home » WTF » Imposibil!

Imposibil!

Start here

Nu sunt un om obișnuit. Asta pentru că obișnuiesc să fac lucruri imposibile, și nu din non-conformism sau teribilism, ci pentru că mie mi se par foarte posibile. Celorlalți însă…Și dacă ați ști de câte ori mi s-a spus: ”ce vrei tu să faci e imposibil”. Uneori treaba asta mă ambiționa și mai tare. Voiam ca prin reușita mea de care, de altfel, nu mă îndoiam câtuși de puțin, să le arăt cât de înguști și limitați sunt. Și dacă ar fi crezut sau nu în mine, în reușita mea, eu tot mi-aș fi dus la capăt cele propuse. Nu doar pentru a le demonstra lor că se poate, ci pentru că îmi propusesem asta și eu simțeam că e posibil. Și era. A fost. Absolut de fiecare dată, fără excepție.

După o vreme am început să mă întreb de ce sunt cu toții atât de vehemenți; de ce se opun, de ce încearcă să-mi taie aripile, să îmi pună chiar bețe în roate, să mă descurajeze. Inițial mă uitam la ei ca la niște extratereștri. Cum de nu înțelegeau că ce voiam eu era foarte posibil? Și nu era vorba de naivitate, cât de determinare, de cutezanță și încredere în forțele proprii. Și niciodată nu mi-am dorit să fac lucruri cu adevărat imposibile, prin care să testez limitele, ale mele, ale mediului sau ale societății în care trăiesc.

După o vreme am reușit să înțeleg: și ei și-ar fi dorit nu să poată sau să încerce ce voiam eu să fac, ci chiar numai să se gândească la așa ceva. Să își permită un vis temerar, o încercare, o ieșire din cotidian, din zona aceea confortabilă din care cu greu suntem în stare să ieșim. Și pentru că ei nu aveau curajul nici măcar să se gândească la așa ceva, atunci nu îmi permiteau nici mie să încerc măcar. Mă descurajau, mă acuzau de inconștiență, de nebunie chiar și făceau tot ce le stătea în putință să mă întoarcă din drum.

Îi lăsam în urmă, privind cu milă la ei. Bieții oameni! Ce trist să trăiască în propria lor micime și teamă de…a fi.

Leave a Reply

