Home » WTF » Permanența obiectului

Permanența obiectului

Start here

Cred că am probleme cu permanența obiectului. Uit mereu că oamenii au toane, că li se urcă pe chelie, că deraiază…și asta când mă aștept mai puțin. Sau când am cea mai mare nevoie de ei. Nu de toți în plen, că nu suntem la ședință de partid, dar așa, am și eu momentele mele când am nevoie de un sfat, de un umăr pe care să plâng, de cineva care să mă asculte. Sau măcar să fie acolo, lângă mine, cu sufletul curat.

Precum spuneam și când mi-e lumea mai dragă, sau mai urâtă, taman atunci primesc una în freză, de la cine mă așteptam mai puțin. Și mă mai și mir. În loc să îmi zic, asta e, oamenii nu sunt constanți. Mai ales aia cu ceva mai puțină coloană vertebrală, care se înclină după cum bate vântul. Am și eu așteptări de la cine nu merită. Asta e! My bad…

Obiectul care as vrea eu să fie permanent, în cazul ăsta, nu e un obiect în sine, ci omul, persoana, individul. Și toți avem stări, facem mutre, ne schimbăm în permanență. Dar asta e! Eu tot uit treaba asta, fir-ar să fie!

Totul e să nu-i las să-mi strice Zen-ul. Whoosaaaaa

https://www.youtube.com/watch?v=aw6WIbR1eQw

Leave a Reply

