Home » De toate » Să numărăm boabele de piper

Să numărăm boabele de piper

Start here

Am văzut de curând o rețetă video în care bucătăreasa recomanda să numărăm boabele de piper când le adăugăm în ce gătim, dacă ulterior urmează să le scoatem. Parcă de rețetă de zacuscă era vorba.

Am pregătit astăzi o chestie care nu știu dacă are nume, pentru că e invenție proprie. Pe când adăugam boabele de piper, mi-am adus aminte de sfatul Jamilei (parcă) și am zâmbit. Ce rost are, mi-am zis, că oricum nu urmează să le scot. Și nu le-am numărat.

Când am servit prima porție din nenumita mâncare, am avut senzația că, pentru a-mi face în ciudă, toate boabele se adunaseră în acea primă farfurie. După ce am ronțăit câteva, am început să le dau pe marginea farfuriei pe cele rămase, considerând că m-am piperat îndeajuns. Iar acum stau cu farfuria goală în față și număr boabele de piper. Or mai fi rămas?

Leave a Reply

