Home » De toate » Moarte și Viață

Moarte și Viață

Start here

Mai întâi ar trebui să fie viață ca apoi să fie moarte. Dar Moartea nu prea ține seama de ordine. Vine când consideră ea că e momentul. Oamenii, cum spunea Francoise Dolto, mor când au terminat de trăit.

Azi a plecat din lumea asta o persoană pe care am cunoscut-o mai dergabă…în trecere. M-a îndurerat plecarea ei mai ales simțind durerea fiicei sale, rămasă acum fără mamă. Și mi-a reamintit de durerea simțită când am pierdut-o eu pe mama.

Dar Viața nu ne lasă așa, de capul nostru, să ne adâncim în durere și suferință. Tot astăzi a venit pe lume fetița unei alte prietene. N-am avut timp să mă întristez și să sufăr ”îndeajuns”, pentru că am fost nevoită să mă bucur de noua venită.

Un amalgam de sentimente greu de gestionat, dar nah, asta e Viața!

Leave a Reply

