Home » OFF » Limbajul Psi

Limbajul Psi

Start here

Periculoasă și psihanaliza asta. Dacă ești cu mintea într-o carte din domeniu și te sună careva la telefon, aproape tot ce îți spune trece prin filtrul psihanalitic.  Oare se mai poate trăi și altfel după ce înveți limbajul psi? Mi se pare așa, ca și cum ai ști spre exemplu spaniola și, fiind la o terasă, îi auzi pe unii vorbind în spaniolă. Vrei nu vrei, tot „auzi” și înțelegi ce-și comunică, chiar dacă nu participi activ la conversația lor.

Citeam o carte de psihanaliză și mă sună cineva la telefon. Cu o voce „de birou”, serioasă, profesională aproape, îmi cere o informație, dar mai întâi se scuză că de data asta mă sună cu…interes. Mi se pare în regulă să îți cauți din când în când cunoștințele sau prietenii pentru a le cere ajutorul sau o informație. Dar persoana continuă să insiste cu scuzele, accentuând și mai tare ce voia de fapt să ascundă. Îi dau numărul dorit, după care rămân pe gânduri. Oare de ce se tot scuza atât?! Poate că de fapt, în primul rând se scuza față de ea, pentru că încălcase hotărârea de a se ține la distanță de mine, de a nu mă mai căuta. Numai că acum fusese nevoită „să-și calce pe inimă”.

Și uite așa am aflat ce nu intenționase să-mi transmită de fapt. Aveam o bănuială în sensul acesta, dar acum a devenit certitudine.

Leave a Reply

