Home » WTF » Mireasa din budă

Mireasa din budă

Start here

Eram la mall. M-am dus la baie, să mă spăl pe mâni. Au acolo un săpun lichid cu care te ”lupți” pentru a scăpa de el de pe mâini. Trebuie să te clătești îndelung. De plictiseală, mă uitam în oglindă, când văd că apare o…mireasă. Diadema, coc, voal (ridicat, deci se căsătorise deja!), rochie de mireasă…stil nou-fundițe alea alea și cu trenă. Trena ciudățică…venea așa, în urma ei, dar părea foarte rigidă; nu cred că putea fi ridicată. Ștergea cu ea pe jos, toți stropii de apă și de ce-or mai fi fost. M-am întrebat cum s-o descurca în momentul respectiv. Cu ce mână și cum reușește totuși să ridice trena, cum se menține în echilibru, deasupra vasului și tot restul. Dar nah, ce să facă și ea, biata mireasă…dacă avea nevoie la baie.

Mi-a părut rău de rochie totuși. Să ștergi gresia din budă… Însă ea nu părea să se sinchisească prea tare de treaba asta. Se gândea probabil că e rochie ”de unică folosință”, or o fi fost chiar închiriată, că se mai poate și așa. Și oricum există curățătorii…

Leave a Reply

