Home » WTF » de 2 ori

de 2 ori

Start here

Mergeam spre birou. Dimineața, devreme. Afară era plăcut. Mă întâlnesc cu el pe o alee a parcului. Și el, tot înspre birou se îndrepta. Spre al lui, firește. Ne salutăm, ce mai faci de când nu ne-am mai văzut..alea alea. Tipul genul acela de om deștept, cu studii pe-afară, la Paris chiar, filosofie, literatură, din astea. Deștept.

Așa, nitam nisam îmi spune că s-a despărțit de prima că nu se mai înțelegeau și tot pe neașteptate, exaltat la maxim, îmi spune cât de up-lifted e că a făcut dragoste de două ori la rând în dimineața asta cu a doua nevastă. Așa, bun! Și eu de ce trebuia să aflu treaba asta?? Zău că n-am înțeles. Cred că ăsta e motivul pentru care am împărtășit și eu ”marele lui eveniment”…pentru că n-am știut ce să fac cu minunata știre. Poate mă lămurește careva…

Leave a Reply

