Home » Uncategorized » Cum știi?

Cum știi?

Start here

Cum poți ști că ții în mâinile tale destinul unui om? Cum îți poți da seama atunci, pe loc, în secunda aceea în care ți se cere să răspunzi la o întrebare de al cărei răspuns depinde soarta unui om? Soartă! Mult spus.

M-a întrebat dacă mă deranjează că fumează. Atunci, pe moment, nu mă deranja. Eram obișnuită să se fumeze în preajma mea. De copil fusesem obișnuită cu asta. Dar nu însemna că îmi și place. Trăiam mult mai bine și fără fumul de tutun inhalat de la ceilalți. Dar nah, atunci, când m-a întrebat, n-am stat mult pe gânduri. Am zis pur și simplu Nu, nu mă dreanjează. Drept care a continuat să fumeze. O face și acum, în detrimentul sănătății lui. Chiar și după un preinfarct, un infarct și o comoție cerebrală încă mai fumează.

Mă învinuiesc de răspunsul acela. Știu că hotărârea lui de a continua să fumeze sau a se opri, atunci, în clipa aceea când m-a întrebat, nu avea cum depinde dpar de răspunsul meu. Dar continui să mă întreb…what if? Și să regret. Poate că am face bine să fim mai atenți cu soarta celor de lângă noi…

Leave a Reply

