Home » WTF » Groază de om

Groază de om

Start here

Îmi povestește, aproape cu lacrimi în ochi, păreri și amintiri ale unei relații care s-a sfârșit prost. Din nebăgare de seamă, din prea multă tinerețe, din dureri neînțelese, din cuvinte prea mult spuse…

Ce mă uimește e că nu realizează răul pe care i l-a făcut. Și grozăvia faptei. Sau că în discuția lor post factum, el nu își asumă fapta. De altfel, continuă să o blameze, să învinuiască tot pe ea.

Nu, nu mă uimește; nu ăsta e cuvântul potrivit. Mă îngrozește! Să persiști într-o greșeală e una, să continui să fii rău, vicios de rău, e alta. Mă duce cu gândul la sadism. Genul acela de om care taie în carne vie, fără a avea niciun sentiment uman. Sadism și sociopatie. Oare merg împreună? Nu cred. Sadicul e conștient de răul pe care îl face și se bucură de asta, de rezultatul răului făcut celorlalți. Are deci…sentimente. Se hrănește din asta. Un sociopat nu e nici alb, nici negru, dar nici gri. E nicicum. Sau poate tocmai asta e, cum era „omul” la începuturi, chiar înainte de a-și face culcuș în grotă. E așa, ca un electron în derivă, care există doar pentru că are energie să se învârtă. Și atât!

Leave a Reply

