Home » WTF » The invention of lying

The invention of lying

Start here

Vă recomand filmul! E genul de film pe care ar fi bine să îl vadă toată omenirea. Măcar o dată pe săptămână. De ce? Păi…vedeți-l și voi și o să vă lămuriți.

Cum ar trăi oamenii dacă nu ar fi învățat să mintă? Să spună așa, cum vine la minte, la suflet și la gură, tot ce simt și gândesc. Fără ocolișuri, fără procese de conștiință, fără ranchiună din partea celorlalți. De o sinceritate dusă la extrem, în care nimeni nu se sinchisește că i se aruncă adevărul în față. Mă rog, adevărul celuilalt, nu neapărat un adevăr general valabil, pentru că așa ceva nici nu există.

Îmi spune că a ajuns cu bine, că se pregătește de examene, că că și iar că. Iar mie nu îmi pasă, pentru că le am pe ale mele pe cap și pentru că m-a rănit urât în câteva rânduri. Dar nah, eu sunt de vină pentru că după toate fazele alea de cacao, adică de căcăt!, nu i-am dat papucii. N-am trimis-o învârtindu-se acolo unde merită! Și ea continuă să se poarte ca și cum nu s-a întâmplat nimic între noi, ca și cum pe mine m-a lovit amnezia, ca și cum nu m-a uimilit, mințit și rănit. Iar eu trebuie să fac frumos și să accept.

Mai am puțintică răbdare, cum zicea Conu’. Că dispare ea singură, mintenaș. Inițial am mers pe silent treatment. Eu tac, tu (poate taci)… Și a tăcut pentru o vreme, până a avut iar nevoie de mine. După care iar a prins glas. Faza proastă cu oamenii ăștia lipsiți de educație și mai ales de bun simț e că tu poți să te porți cu mânuși, să respecți și să ai maniere, că pe ei îi doare fix în cur. Ei să își vadă sacii-n căruță, cum se spune pe la țară, de unde provine și ea de altfel, că în rest nu contează. Nimic! Nu contează că se fac de căcat, nu contează că te jignesc, nu contează nimic. Fără scrupule, fără bun simț, fără nimic! Asta e deviza lor. Important e să ajungă…ACOLO. Acolo unde și-au propus. Genul celor care calcă pe cadravre fără să clipească. Omul nostru modern, ce să mai!

Și pentru că nu pot încă să îi zic ce ar merita să îi zic, scriu aici, iaca, în toată rușinea și lașitatea de care pot da dovadă în clipa de față: I couldn’t care less about your exams or of you for that matter! Fuck off! And get the hell out of my life!! Forever!!!

Leave a Reply

