Home » WTF » Te ameninț cu fantoma

Te ameninț cu fantoma

Start here

Apare așa, conspirativ și cu o mină gravă îi zice:

– Cum se face că numele tău tot apare în cursul investigației mele?

– Știu și eu ce investigați dvs. acolo?

– Faci pe deșteptul cu mine? Ești la un pas să te transformi din persoană de interes în suspect și ție îți arde de făcut mișto? Ce ar fi să mergi mătăluță cu mine la secție?

– Ce-ar fi să nu merg? Mă arestați?

– Nu. Deocamdată.

– Hai că au început să tremure nădragii pe mine de frică.

– Văd că ai tupeu, nu glumă!

– Atâta vă trebuie să mă arestați pe degeaba! Să îmi pierd timpul sau, și mai rău, serviciul din cauza incompetenței voastre. Vă dați foc la karmă pe câteva generații. Ca să nu mai zic că dacă o mai și mierlesc din cauza voastră, vin și vă bântui pe toți. Și atunci să vedem cui or să-i tremure nădragii, ziua în amiaza mare dar mai ales noaptea!

Leave a Reply

