Home » De toate » Schimbare de ADN

Schimbare de ADN

Start here

Postul Paștelui. Postim, ne rugăm. Ne rugăm și postim de detoate. Și sperăm să devenim mai buni, să ne îndreptăm karma, să să și iar să. Iar dacă facem anumite rugăciuni, unele și nu altele, într-un anumit număr specific, de atâtea ori pe zi, nici mai mult, nici mai puțin, se vor petrece în noi transformări miraculoase. Ne-am putea schimba chiar și ADN-ul. Sună bine. Pare interesant. DAR…de unde putem ști că acea schimbare va fi în bine? Că schimbarea adusă în ADN-ul nostru, în codul nostru genetic, nu ne va schimba și destinul? Suntem oare pregătiți pentru o astfel de schimbare? Noi nu suntem pregătiți și capabili să ne înțelegem destinul, scopul în viață, darămite să-l mai și modificăm. În felul ăsta sau într-altul! Așa cum n-am fost pregătiți de schimbările aduse de așa-zisa revoluție. Noi, marea mulțime, oamenii de rând, n-am știut că se pune la cale, că se pregătește și prin urmare, nici n-am știut ce să facem cu ea și după ce a venit. De ce ne-am amăgi că am ști cum să ne schimbăm structural, molecular, în felul acesta?!

Pentru viața asta cel puțin, eu mi-aș cam lăsa ADN-ul în pace…așa cum mi-a fost dat. Cine știe, poate într-o altă viață o să am o perspectivă diferită, mai deschisă unor astfel de schimbări…Dacă…

Leave a Reply

