Home » WTF » Știri bombă

Știri bombă

Start here

Stăteam așa, acolo, liniștiți și vorbeam despre diverse chestii. Și, dintr-odată îmi aruncă în poală… că a fost violată când era mică.  WTF???

Și eu ce să fac acum cu știrea asta?? La ce îmi folosea să aflu chestia asta? Și ce mai pot face eu acum?

Iar asta n-a fost nimic. După ce mi-a trântit știrea, mi-a zis că nu vrea să vorbească despre…

Adică, hai să îți zic o știre șoc despre mine, și nu ca fapt divers, ci ca să te scot nițel din minți. M-am simțit atât de tâmpit. Ca și cum mă uitam la un film de groază dar nu aveam voie să țip, că  mă legase cineva la gură.

Culmea e că tot ea e cea de părere că… să nu îi zic ceva care nu o interesează, care nu îi e de folos, cu care nu poate face nimic… deci… regula e valabilă pentru mine sau pentru alții, dar nu și pentru ea.

Leave a Reply

