Home » OFF » Let’s agree to disagree

Let’s agree to disagree

Start here

Am o discuție cu un poet, pe marginea unui text scris de o cunoștință. Cum e firesc, avem păreri diferite. Mie mi-a plăcut textul, poetul îl desființează, clasându-l drept depășit. Eu propun o analiză mai amplă, chiar psihologică, poetul respinge vehement ideea, pentru că „literații vorbesc despre literatură în termeni literari” și atât. Nu îi ceream să-i placă textul. Fiecare om are opinii, alegeri, gusturi și merită să fie respectat pentru ele. Nu înțeleg de ce se arată atât de defensiv, dacă nu chiar agresiv față de text. Îl bănuiesc că față și de persoana care l-a scris. Orice propunere i-aș face, îmi este respinsă. Sfârșesc prin a renunța la discuție. Probabil că în viitorul foarte apropiat și la apropierea de această persoană care mi se pare totuși mărginită, găunoasă chiar. Pfff!


Leave a comment